MITT LÖV

Eftersom jag är inne i en helvetesvecka just nu har jag inte hunnit lägga upp några Londonbilder än, (inga bilder överhuvudtaget heh). Ärligt talat använde jag inte systemkameran sådär överdrivet mycket under vår resa faktiskt. Vi förlitade oss på en engångskamera och våra iphones mest. Men några stycken har jag ju faktiskt och dom kommer väl upp framöver. Som vanligt lite instagrambilder. LOVAR ATT BÄTTRA MIG!




Vi bodde i en liten mysig förort så varje morgon tog vi tåget in till London

Frukost på ett café i Camden

Efter flera timmar i Camden bestämde vi oss för att åka till Notting Hill på eftermiddagen. Där åt vi en gudomlig pizza på trottoarkanten och kollade second hand

Nästa dag startades med skoshopping i Camden



Åt middag på Garfunkel's och bestämde oss framåt natten att åka och kolla på Big Ben.

London by night, sightseeingtur. Lagom turistnördigt men hur fett som helst att se Gringotts ingång!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0