23 DECEMBER/LONDON



Några veckor innan skolan började igen i somras spontanbokade jag och Love flygbiljetter till London.

Vi bodde på ett litet skabbigt hotell utan frukost eller varmvatten. (Trodde vi iallafall tills vi upptäckte att jag råkat stänga av det första kvällen hehe). En morgon tog vi iallafall tunnelbanan till Camden och åt frukost på ett mysigt ställe och därefter shoppade vi Doc Martens i den minsta och ballaste martens-affären jag sett.

En kväll fick vi för oss att vara riktigt turistiga och åkte sightseeing tur mitt i natten. Köttigast var att se Gringotts ingång!
Och höjdpunkten på hela resan var Hard Rock Café som Ellen A my friend tipsat om. Helt stört!!

Huggtanden<3

Lite restaurangbesök och big ben hann vi också med. Fin fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0