20 DECEMBER/ÖLAND ROOTS





Sista dagen på Öland Roots vaknade vi av att någon eller några stod utanför vårt tält och garvade. Detta är vad vi möttes av när vi kom ut. MITT I vårt lilla camp låg en stor, uppblåst plastpol med två väldigt fulla pojkar i.

Det hela började med att jag och Emelie CYKLAT till festivalen (Hej motvinden, trevligt med lite sällskap!!!!), vilket tog hur lång tid som hellst. Sen skulle vi hitta till själva festivalen vilket var ett ännu större problem. Tanken var att vi skulle åka hem på natten, men det slutade med att jag stannade hela festivalen ut. Kan tillägga att jag bara hade med mig min ryggsäck som innehöll en halv macka med ost och ett par skitiga shorts. Så festivalens skönaste upplevelse var när jag och Marvin gick ner till vattnet för att bada (har, helt seriöst, aldrig kännt mig mer fräsh efter ett bad (då fattar ni hur skitig man var)).

Annars var det helt otroligt roligt. Samlade på mig en del pussar under festivalens gång, bland annat från denna herre. Han tittade fram mellan tälten en morgon med sin vän och sa att han ville hälsa på mig. (HEJ JAG TYCKER DETTA ÄR JÄTTECOOLT ÄVEN OM JAG VID DET TILLFÄLLET INTE HADE DEN BLEKASTE OM VEM HAN VAR. JAG VET FORTFARANDE INTE VEM HAN ÄR. MEN TYDLIGEN ÄR HAN GANSKA COOL. OCH DET ÄR JU COOLT.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0