19 DECEMBER/VÅREN





I våras så mådde jag oftast allt annat än toppen. En person som stått mig väldigt nära hela livet gick plötsligt bort. Hon som alltid ringde på söndagarna klockan sex oavsett vad och som jag alltid kallat min bästa vän även fast det skilde femtio år mellan oss. Jag har fortfarande svårt att accepetera tanken att min farmor, hon som alltid gjorde armhävningar framför tvn och som berättade samma historier 1000 gånger om, lämnat mig.

Men jag hann under våren också med att bland annat fylla sjutton år, hitta tillbaka till en väldans fin pojk och flytta för elfte gången i mitt liv. Och då fick jag min älskade garderob, OCH DÄR ÄR DESSA BILDER TAGNA på våren och allt. Hehe ja, köttigt avslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0