9 DECEMBER/P&L com





På bussen till Stockholm



Vi bodde i en väldans fin lägenhet

Dagen efter tog vi tåget till Borlänge. Dom i bakgrunden bångade hela vägen dit och tvingade också alla passerande att göra det. Säger bara, stackars 60-åriga tant.

Buss mot festivalområdet. Den ultimata kepsen också.

Vårt fina hem, så härligt uppsatt

När vi väl fått upp alla tält och kommit iordning fick vi för oss att klippa Erik med en nagelsax


Stråhatt #1

Stråhatt #2 "Jag kallas krabban!" "JAG MED" "Jag heter Sebbe" "JAG MED!!!"

Stråhatt #3

Vi snackar fortfarande om hur jävla god denna frukosten var. Helt stört.

Vaknade vrålhungrig och stört sugen på mackor en morgon men kunde inte fatta vart vi lagt vårt bröd. Upptäckte sen att Ellen tyckt att den passat perfekt som kudde. Samma sak hände en annan dag då jag letade som fan i tältet efter min necessär samtidigt som Ellen fortfarande låg och sov. Efter typ letat i en kvart väckte jag Ellen genom att putta på henne. Hittade då nessesären lika platt som brödpaketet.











Åtta fina dagar i Borlänge var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0