EN MIDSOMMARNATTSDRÖM



































Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Min midsommar var verkligen hur fin som helst, helt perfekt. Fick spendera den på Öland med världens, antagligen finaste, människor. Det hela började med sill och potatis, sedan jordgubbstårta och dans runt stången, efter det lite tårtkrig. Det spelades kubb och sedan bar det av mot stranden igen för grillmys i solnedgången. Vi vandrade över ängar för att hitta hem till David, vars hus är fyllt med rislampor. HELT SJUKT! Sedan hemfärd med en punkterad cykel och en rädd emelie i cykelkärran. Nerförsbacke. Julbord vid midnatt och vi tjejer vann mot killarna i kubb mitt i natten med strålkastare i trädgården. Tårta igen. Klä in husets golv i sängar och vakna till brakfrukost på altanen. Det var så himla fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur redigerar du bilderna? Alltså på det viset som exempelvis bild ett och fyra ser ut. Himla fint vare!

2011-06-25 @ 20:08:53
Postat av: hannah

åh fint!

2011-06-26 @ 10:22:40
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar anonym: tack så mycket! :) Jag har använt flera lager, men det mesta handlar om att ändra färgbalansen och ljuset, men även att jag förminskar bilderna till bloggens storlek och använder ett lager med "smart skärpa" som finns i photoshop.

2011-06-26 @ 12:34:57
URL: http://lovisaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0