INSTAGRAM/STOCKHOLM


Begav mig till Stockholm i glittriga strumpor och med min dagiskompis Philip som resesällskap.

Mötte upp Lillis och vi åt på Tacobar i Gamla Stan. Sjukt mysigt ställe!

Därefter shoppade Lovisa mat för veckan, vi åt miniriskakor som smakade pizza och jag längtade till sommarens fetaste kväll.

Dagen efter shoppade vi skivor. Lovisa var helt euforisk efter hennes fynd.

Och efter att ha vilat fötterna på rummet ett tag promenerade vi ner till vattnet och spenderade kvällen på Fotografiska. VÄRT.

IDAG: Har jag åkt buss hem. Bredvid mig spelade någon årets melodifestivallåtar med sämsta hörlurarna hela vägen och någon annan luktade bajs. Annars så har jag också 100 kronor kvar på mitt konto efter att ha köpt mig världens mest underbara skor. Så värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0