PINSAMT LYCKLIG

 
Idag vaknade jag och var så jäkla trött, småbakis och allmänt trött på livet. Efter att ha snoozat ett tiotal gånger kom jag på att detta är sista gången av veckarklocks-plågeri på över två veckor och helt plötsligt var jag helt genomlycklig och superpigg (nja). I alla fall, helvetesterminen är typ över och om trettio minuter planerar jag att lämna in min sista skoluppgift för detta året. SÅ. HIMLA. SKÖNT.
 
HÄR HAR NI TRE LÅTAR SOM ÄR THE SOUNDTRACK OF MY LIFE FÖR TILLÄFLLET! 1, 2 & 3.
 
PS1. Ni måste lyssna.
PS2. Jag byter härmed ut låttiteln "September" till "December" är detta ok för alla? Bra. 

Kommentarer
Postat av: ebba

Kan du inte länka din spotifylista? :)

2012-12-26 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0