VI TAR ETT STEG BAKÅT OCH SER PÅ VARANDRA. VAD FINNS DET FÖR ORD FÖR DEN BLICK SOM FAR FRÅN MIG TILL HONOM OCH TILLBAKA IGEN? RUNT OMKRING SAMLAS NATTENS ALLA SAKER OCH STIRRAR PÅ OSS. DET BORTTAPPADE ÄR ÅTERFUNNET.







Åkte i förra veckan till Playas de las Americas och möttes direkt av 25 grader och strålande sol. Varje morgon åt vi nybakat bröd till frukost på balkongen och kollade på vågorna.
Precis innan vi åkte hittade jag en gammal bikini från Zara med en stor rosett på framsidan. Bästa köpet!
En kväll begav vi oss till grannstaden Los Cristianos. Där fanns ett torg med stjärnhimmel. 
Vi drack drinkar varje kväll. 
Och gick på strandpromenaden mitt i natten. 
 
En väldigt fin och gripande bok av Jenny Downham läste jag ut på en dag. 
 
Så välbehövd vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0