DET HÄR ÄR VAD ALLA HAR SAGT OM MIG; HÅLL DIG BORTA FRÅN ELDEN, GÅ INTE UTE, BÄR ALLTID MÖSSA, KLÄ IN DIG I WELLPAP, FÖR DU KOMMER SKADAS, GE DIG ALDRIG HÄN, DU HAR SÅ VEKA LEDER, DU KOMMER SKRAPA DINA KNÄN.









Hade håret uppsatt till vardags för första gången sen jag klippte av det i maj förra året (det var så sjukt jävla gött ska ni veta) och var klädd i en gammal klänning från Monki någon dag i veckan som gått. (Minna, skrivmaskinen)

Idag ska jag hem till min vän och pyssla om henne. Färga håret och öva på mitt massageprogram, LÅTER DET NICE LOVISA?

Kommentarer
Postat av: Matilda

fytusan vilken snygg klänning! SAKNAR DIG. jag kommer hem om två veckor, sårruvet och då är du paxat! och det är helt okej om du vill öva massageprogram på mig med, puss!

2012-02-19 @ 16:46:47
Postat av: Olle

Hej gulle! JAG SAKNAR DIG!! Självklart!! Jobbar lördagkväll vecka 10 om det är då du kommer? Men kan fredagen! SJÄLVKLART! Jag behöver en frivillig för helkroppamassage? :*

2012-02-19 @ 20:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0