LAMPAN

 
Den där lampan alltså. Den kan vara det bästa jag vet. Jag har varit och klämt på den sedan i höstas och kunde aldrig riktigt bestämma mig för om den var världens vackraste eller världens fulaste. Ett halvår senare var den på rea men jag kunde fortfarande inte bestämma mig. För någon vecka sedan fanns en kvar, så jag slog till. Jag har aldrig köpt något som gjort mig så fruktansvärt glad så jag tror just denna lampa kan vara ett av mina bästa köp någonsin. Skärmen som hörde till har jag dock bytt ut och ersatt med en finare från IKEA (som jag fyndade på loppis för en tia förra sommaren).
 
Och byrån på bilden får ni veta mer om inom en snar framtid! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0