HUNKHULT 2012

Vi skaffade bonnabrännan under Bombay Bicycle Club och jag älskade denna låten live. HÄR.
Vi fick grannens visitkort. 
PELLE och MOI
Den Svenska Björnstammen. Vi trodde rökmaskinen sattes igång men det visade sig vara damm från marken. Vi snöt alla svart i en vecka. 
Puck och Harre
Direkt efter att denna bilden tagits fick jag en ofrivillig vindusch av campet. 
 
På fredagen peppade vi Sverige-England. 
En natt såg vi James Blake. Vi stod längst fram och jag kände inte mina tår så kallt det var. Men så sjukt värt. Så EXTREMT bra!!
En död Johan och Hannes hann vara på campingen i en timme innan han fick plåster av sjukvårdarna.

The Kooks! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0