STIL

Hej alla glada! Här är mitt projektarbete jag arbetat med dag och natt i ett par veckor. Allt gick från att vara inredningsprojekt för ett gammalt torp till denna webbtidning. Det närmsta jag varit ett liknande arbete är mina pulsensidor i KalmarPosten och bilderna jag redigerar här till bloggen. När jag bestämde mig för att göra en tidning hade jag alltså aldrig ens arbetat i InDesign vilket har varit väldigt en stor utmaning under hela detta projektet. Jag har aldrig känt sådan ångest som jag gjort under denna tid och jag skulle kunna pilla på detta i ett år till utan att bli nöjd. Sista natten innan deadline jobbade jag 24-timmar i sträck och lyckades ändå få sidor raderade och omkastade - dock kände jag att det fick räcka där. Ett par improviserade inledning- och innehållssidor senare fick den vara klar och här kan ni nu läsa min alldeles egna tidning STIL. Tack till alla som hjälpt mig. Vanni Jung Ståhle - världens bästa fotograf, Gabriel Ferrari, Nadia Hagberg, Ellen Gunnarsson, Tilda Kajbjer, Frida Johansson, Benjamin Jennersjö, Siri Strandbo Fürst, Daniel Haglund, Anna Horn, Gustaf Wilhelmsson, Moa Björkman Jones, Thea Nilsson, Lillis och bästa Matilda Adolfsson - utan er hade det aldrig gått. 


Kommentarer
Postat av: Mikka

Herregud vad fint! Snyggaste projektarbetet (och kanske även tidningen) jag sett. Grymt jobbat!

Svar: Åh tack så hemskt mycket!
lovisa andersson

2013-04-22 @ 23:22:28
URL: http://dearscrapbook.blogg.se
Postat av: Ida Glasberg

Du ska vara stolt över ditt projektarbete. Jättestolt!

2013-04-26 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0