I EN ANNAN STAD

 
I lördags hade jag saknat och saknat och saknat denna kille alldeles för länge så jag satt en mindre evighet i en bil för att få träffa honom.
 
 
Det var soligt och fint och han visade mig runt i staden. Någon visade sig även vara proffs på att laga mat.
 
 
Han var expert på att skära lök till och med.
 
 
Sen var det kväll.

 
Morgonen därpå skulle vi promenera lite till. När han knyter skorna kan man passa på att kolla lite extra noga på hans fina lockar (som man inte kan se från denna vinkeln om man är kort som jag, eftersom han råkar vara lång som bara den).
 
 
Och han var fin.
 


Eftersom jag föddes utan lokalsinne så skulle jag aldrig hitta hem igen, om jag gick ensam.
 
 
Och sen var det kväll igen och då kan man borsta tänderna.
 
 
Borsta och borsta och borsta och ändå vara snyggast i världen.
 
 
Morgonen efter skulle jag åka hem igen.
 


Men jag hade hunnit ta ganska många bilder på hans fina Hasslelockar så förhoppningsvis överlever jag tills vi ses nästa gång.
 
 
Sen satt jag i en bil hem igen och var ändå ganska glad.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0