I fredags åt vi trerätters, bråkade till På Spåret och spelade gitarr. Några dagar senare var jag hemma hos Hermine och Emil.


I fredags åt vi lyxig trerätters middag hemma hos Erik. Frida och Ellen Adolf var där. 

Gunnar skulle för 18471 gången sen åttan ge sig på Wonderwall efter maten. Denna gång med Filip som coach. 

Och måndagen spenderades hos Minna. Vi lagade mat och kollade på Kalmaravsnittet av Det okända. Mitt i natten fick vi för oss att baka bullar. 
Och efter att ha skypat med Agnes i Amerikat fram till klockan tre på natten somnade jag gott bredvid den finaste killen Emil. 
 
Only for you Harre ♥

Kommentarer
Postat av: Harre

Jag kan nu dö lycklig <3

2013-01-23 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0