En liten liten liten en.

I onsdags jobbade jag natt och kom inte i säng förens långt inpå småtimmarna. Cornelia ringde klockan tio skrikandes morgonsånger, vi skulle nämligen på torsdagsäventyr hem till Jenny som fått en liten hundvalp. 
 
 
Hon var den sötaste lilla varelsen jag någonsin mött. Djoyia var hennes namn. 
 
 
Jenny har tre hundar och alla är som små gosedjur. Conny var glad. 
 
 
Efter att ha spenderat tre timmar sittandes på samma plats i vårsolen med hundarna kom jag hem med en megasolbränd vänsterarm och en kritvit höger. Lyckades också fynda en ny bikini på Maxi. Har fått dille på prickigt.  
 
 
På kvällen kom Minna på besök för hemlagade hamburgares skull. Vi lagade efter världens godaste recept som är skitenkelt! Skär fetaost och soltorkade tomater i valfri storlek och stoppa i hamburgarfärsen innan du steker. Ät till sallad, Crème fraîche med smak av franska örter och Friscobröd. Yummey!
 
 
Jag och Ellen jobbar sista dagen för KalmarPosten idag vilket kommer firas med söta vänner och en hund i vår sista Pulsen. Ellen hämtade också ut sina nya glasögon. Så djävulskt snygga!! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart har hon köpt de glasögonen? As balla!! kram!

2013-05-13 @ 01:53:19
Postat av: Olivia

Smarteyes! :)

2013-05-13 @ 19:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0