Loppislördag.

 
Lovisa och Daniel hämtade upp mig när jag åkt med en superbusschaufför och kommit tjugo minuter tidigt. 

 
Vi skulle nämligen på loppisrunda!! Det var supervarmt och vi hade bara ben och inga koftor. Första fyndet hittade Lovisa och Daniel efter endast ett par minuter i bilen. En stringhylla nerprutad från 500 kronor till 200. (Innan vi begav oss hem köpte de med sig ytterligare en stringhylla för 50 kronor!!)
 
 
Denna bilden är grotesk men den enda som visar hur jädra trångt vi hade det i lilla Thorleif. Daniel och Lovisa flyttar till Stockholm snart och de hittade fina pinnstolar till sitt kommande hem. 
 
 
Och jag köpte mig en himla tjusig rullgardin och ett par retrolakan i nästan samma mönster. 
 
 
"Wihooo, pinnstolar!!", säger Daniel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0